Hydro Gen

Υδρογόνο σε αυτοκίνητο

  • Αρχική
  • Εφαρμογές
    • Hydro-Gen η Ηλεκτρολυτική Συσκευή
    • Πως λειτουργεί;
    • Σχετικά με το Υδρογόνο
    • Αυτοκίνητο
  • Φωτογραφίες
    • AUDI
    • BMW
    • FORD
    • HONDA
    • OPEL
    • PORSCHE
    • SUZUKI
    • TOYOTA
    • ΦΟΡΤΗΓΑ
    • ΣΚΑΦΗ
  • FAQ
  • About us
  • Site Map
  • Επικοινωνία
  • Honda CR-V 2000 cc. του 2001. Εφαρμογή Hydro-Gen. Ας σημειωθεί ότι στο αυτοκίνητο έχει εφαρμοστεί η συσκευή εξοικονόμησης του Bens.
  • Το πίσω μέρος του Honda CR-V.
  • Άποψη του κινητήρα του Honda CR-V.
  • Τα δοχεία τοποθετήθηκαν στο πίσω ελευθερο χώρο του κινητήρα.
  • Η συσκευή τοποθετημένη στο πίσω μέρος του κινητήρα και κάτω από το δοχείο απελευθέρωσης του υδρογόνου.
  • Τμήμα του κινητήρα. Διακρίνονται στο βάθος τα δοχεία της Hydro-Gen.
  • Το δοχείο στο οποίο απελευθερώνεται το υδρογόνο, όπως φαίνεται όταν η συσκευή είναι σε λειτουργία.
  • Το δοχείο στο οποίο απελευθερώνεται το οξυγόνο πρόχειρα στερεωμένο.
  • Σύνδεση με το σωληνάκι αναθυμιάσεων το οποίο συνδέεται στον αεραγωγό του κινητήρα. Ένας απλός τρόπος σύνδεσης που επιτρέπει να αποφύγουμε την επιπλέον διάτρηση του αεραγωγού.
  • Το τροφοδοτικό της Ηydro-Gen. Διακρίνεται στο κέντρο το τρίμερ με την βοήθεια του οποίου ρυθμίζουμε την ένταση του ηλεκτρικού ρεύματος.
  • To Honda της εφαρμογής φωτογραφημένο μετά την ολοκλήρωση της εγκατάστασης.
  • Σαββάτο 30/7/2011 παράλληλη εφαρμογή Hydro-gen & Bens. Μια μικρή ιστορία με φωτογραφίες. Το αυτοκίνητο Honda Civic 1400cc του 2010. Ο Χάρης εμπιστεύτηκε, μετά από εξονυχιστικό ψάξιμο της αγοράς την συσκευή μας. Σήμερα ήταν προγραμματισμένη η τοποθετήση και των δύο εφαρμογών που κατασκευάζουμε στο φτωχικό εργαστήρι μας εδώ στόν Πειραιά.
  • Ανοίξαμε το καπό του Civic και "σηκώσαμε τα μανίκια" που λέει ο λόγος. Αφαιρέσαμε το πλαστικό μαύρο καπάκι που καλύπτει το χώρο, μεταξύ ψηγείου και μάσκας, ανακαλύπτοντας ένα προσβάσιμο και άνετο χώρο για να τοποθετήσουμε την συσκευή ηλεκτρόλυσης Hydro-Gen.
  • Στην συνέχεια αφαιρέσαμε το καπάκι του φίλτρου για να δημιουργήσουμε χώρο ώστε να τοποθετήσουμε σε περιέλιξη, εξωτερικά στο σωλήνα καυσίμου, το κίτρινό καλώδιο της συσκευής Bens. Μπενς και δεν βγένς!!!!!!!! (γεια σου Γιάννη Σερβετά!!! πολύ το αγαπώ αυτό το παιδί). Μπορείτε να διακρίνετε στο κέντρο της εικόνας και αριστερά του φίλτρου το ξεκίνημα της περιέλιξης του κίτρινου καλωδίου. Πίστέψτε με δεν ήταν καθόλου απλό!!!
  • Εδώ ο τεχνικός μας ολοκληρώνει την περιέλιξη στο σωλήνα καυσίμου.
  • Στην εικόνα διακρίνεται η συσκευή ηλεκτρόλυσης συνδεμένη με τα δοχεία στα οποία αποθηκεύεται ο ηλεκτρολύτης και εκλύονται τα αέρια. Χωριστά το υδρογόνο και χωριστά το οξυγόνο.
  • Μια ακόμα εικόνα για το πως φαίνεται η συσκευή με τους σωλήνες και τα δοχεία.
  • Η Hydro-Gen από κοντινή λήψη.
  • Στην εικόνα διακρίνεται η συσκευή μέσα από της γρίλιες κάτω από την πινακίδα κυκλοφορίας. Υποσχεθήκαμε στον Χάρη να αλλάξουμε το χρώμα της συσκευής σε μαύρο για να επιτύχουμε καλύτερο αισθητικό αποτέλεσμα.Όπως καταλαβαίνετε ο φίλος μας είναι συνειδητοποιημένος και διεκδικητικός. Χαιρόμαστε γι' αυτό.
  • Στην εικόνα το δοχείο πλήρωσης νερού. Διακρίνεται ο γωνιακός σύνδεσμος στο πάνω μέρος με τμήμα του σωλήνα. Επειδή ο χώρος του ψυγείου καλύπτεται, κρίθηκε αναγκαίο, το στόμιο πλήρωσης να μεταφερθεί για να μπορεί ο φίλος μας να συμπληρώνει αποσταγμένο νερό (και μόνο) χωρίς να αφαιρεί κάθε φορά το κάλυμμα πάνω από την μάσκα του αυτοκινήτου.
  • Έχουμε ολοκληρώσει την τοποθέτηση του Bens, το οποίο στηρίξαμε στο τμήμα του αεραγωγού που αποτελεί μέρος του φίλτρου. Δεξιά κάτω χαμηλά στην φωτογραφία μόλις και διακρίνεται ο γωνιακός σύνδεσμος που συνδέεται με την ηλεκτρολυτική συσκευή και οδηγεί το υδρογόνο στον αεραγωγό του κινητήρα, μετά το φίλτρο του αέρα.
  • Εδώ, από καλύτερη θέση, φαίνεται η σύνδεση του σωλήνα που οδηγεί το υδρογόνο στον αεραγωγό.
  • Στερεώσαμε το τροφοδοτικό της Hydro-Gen πάνω στην μπαταρία του αυτοκινήτου. Όπως αντιλαμβάνεστε δεν ευτυχήσαμε να επιλέξουμε την σωστή θέση για την στερέωση. Επειδή όμως καθυστερήσαμε αρκετά με την τοποθέτηση, δεσμευτήκαμε στον πελάτη μας την επόμενη φορά που θα περάσει για να ελέγξουμε την εφαρμογή, να απομακρύνουμε όλες τις ατέλειες που παρατηρήσαμε.
  • Ευχαριστούμε το Χάρη για την βοήθειά του και τις φωτογραφίες για τις μικρές βελτιώσεις που έπρεπε να γίνουν. Μία από αυτές ήταν η καλύτερη χωροθέτιση των καλωδίων και του τροφοδοτικού της Hydro-Gen. Μπορείτε να κάνετε σύγκριση με την αμέσως προηγούμενη φωτογραφία.
  • Από διαφορετική γωνία λήψης δεξιά το τροφοδοτικό της Hydro-Gen στερεωμένο στο πλαίσιο πολύ κοντά στην μπαταρία του Civic. Αριστερά διακρίνεται η είσοδος του υδρογόνου στό φιλτροκούτι.
  • Φωτογραφημένο το δοχείο, όπου εκλύεται το υδρογόνο. Αμοιδρά διακρίνεται ο αφρισμός που δημιουργείται κατά την ηλεκτρόλυση.
  • Εικόνα του "πιλοτηρίου" του Civic.
  • Φωτογραφημένο το αυτοκίνητο, λίγο πριν ολοκληρωθούν και οι τελευταίες ρυθμίσεις, στο χώρο μπροστά από το εργαστήριο μας
  • Τμήμα της "ουράς" του αυτοκινήτου με τα διακριτικά του. Σε λίγες μέρες θα έχουμε αναφορά για την οικονομία που πετύχαμε με την εγκατάσταση των δύο συσκευών, οι οποίες σημειωτέον συνεργάζονται μεταξύ τους. Η πρώτη αναφορά είναι πολύ φρέσκια. Σήμερα 31/07/2011, 10:30πμ ο Χάρης ανέφερε αύξηση της ροπής του Civic, μειωμένο θόρυβο κινητήρα, μεγαλύτερη αμεσότητα στο πάτημα του γκαζιού και διαμόρφωση της κατανάλωσης στα 5l/100 όταν η συνηθέστερη κατανάλωση κυμαινόταν μεταξύ 6 & 6,2l/100. Και όλα αυτά στα πρώτα 60 χλμ χωρίς ακόμη να έχει ολοκληρωθεί ο χρόνος προσαρμογής του Bens (απαιτούνται 200 χλμ για να ενεργοποιήσει όλο το καύσιμο του ρεζερβουάρ). Κρατήστε σημείωση!!! Όλα τα χλμ είναι σε αστικό κύκλο!!!!!!! Είχαμε υποσχεθεί να γράψουμε την βελτίωση της κατανάλωσης αλλά λόγου φόρτου και ζέστης δεν ήμασταν συνεπείς!! Ο Χάρης πέτυχε να αγγίξει το 40%!!!!! Είμαστε απόλυτα βέβαιοι ότι τις επόμενες μέρες θα βελτιώσει ακόμη περισσότερο το ποσοστό οικονομίας!!! Και όλα αυτά με 0,175 Αμπέρ!!!! Δεν είναι λάθος.!!!! Σωστά διαβάσατε!!!!!!
  • Παρασκευή 2/8/2011, 12:00 το μεσημέρι ήταν η νέα συνάντηση με τον Δημήτρη και το αυτοκίνητό του. Το Honda Jazz που παρουσιάζουμε είναι η τρίτη φορά που μας επισκέφτηκε. Τις δύο προηγούμενες φορές πριν από 30 μέρες περίπου στάθηκε αδύνατο να εντοπίσουμε ικανό χώρο για την τοποθέτηση της Hydro-Gen. Αποφασίσαμε λοιπόν νέα συνάντηση μετά το τέλος των διακοπών με την δέσμευση να κατασκευάσουμε ένα στοιχείο σε τέτοια κλίμακα που να μας επιτρέπει την εγκατάσταση στον περιορισμένο χώρο του Jazz. Η συσκευή ήταν έτοιμη και έπρεπε να εξετάσουμε για μια ακόμη φορά τους χώρους του αυτοκινήτου πριν προχωρήσουμε στην τοποθέτηση. Ο έλεγχος μας ικανοποίησε απόλυτα αφού διαπιστώσαμε ότι αυτή την φορά η εφαρμογή της νέας συσκευής δεν θα μας εξέπληττε δυσάρεστα.
  • Στην εικόνα η εφαρμογή του Bens με την χαρακτηριστική περιέλιξη, το οποίο τοποθετήθηκε στην πρώτη ανεπιτυχή προσπάθεια τοποθέτησης της Hydro-gen. Στο Jazz εφαρμόστηκαν και οι δύο συσκευές εξοικονόμησης που διαθέτουμε στο οπλοστάσιο μας κατά της ανατίμησης των καυσίμων από τη μια πλευρά και υπέρ μια οικολογικότερης χρήσης του αυτοκινήτου από την άλλη. Οι συσκευές που παράγουμε μειώνουν άμεσα, εκτός της κατανάλωσης καυσίμου, την έκκληση καυσαερίων. Ένα επιπλέον κίνητρο στην ευαισθησία σας προς το περιβάλλον που πολλαπλά τραυματίζουμε με τις δράσεις και τις παραλήψεις μας.
  • Διακρίνεται πάνω στη μπαταρία το ολοκληρωμένο (το κυλινδρικό εξάρτημα) το οποίο ανοιγοκλείνει το κύκλωμα και τροφοδοτεί την συσκευή του Bens με ρεύμα.
  • Το τμήμα που εφαρμόζεται στο φιλτροκούτι του Jazz και κλείνει (σκεπάζει) το φίλτρο του αέρα στο οποίο έχει τοποθετηθεί ο γωνιακός ταχυσύνδεσμος στον οποίο θα συνδεθεί η παροχή του υδρογόνου της Hydro-Gen.
  • Η εικόνα του φίλτρου πριν την ολοκλήρωση της τοποθέτησης.
  • Η έξοδος του υδρογόνου που θα συνδεθεί με τον ταχυσύνδεσμο στο κάλυμμα του φίλτρου. Ίδιους ταχυσυνδέσμους διαθέτει και η Hydro-Gen!!! Με αυτόν τον τρόπο οι συνδέσεις είναι παιχνίδι, μειώνοντας σημαντικά το χρόνο τοποθέτηση της συσκευής. Επιπλέον έχουν βοηθήσει στην μείωση του όγκου της συσκευής με αποτέλεσμα η νέα Hydro-Gen να μπορεί να τοποθετηθεί σε περισσότερα αυτοκίνητα που δεν διαθέτουν περίσσεια χώρου στον χώρο του κινητήρα.
  • Στην φωτογραφία η νεα συσκευή ηλεκτρόλυσης απαλλαγμένη από υδραυλικές σωλήνες, δοχεία πλήρωσης ηλεκτρολύτη, μεταλλικούς σφυγγτήρες συνδετήρες ποτίσματος και ότι άλλο αποτρεπτικό μπορούσε να επιρεάσει την κρίση και την απόφασή σας να μας εμπιστευθείτε. Η συσκευή τα διαθέτει όλα σε ένα!!!! Η εγκαταστασή της είναι απλή και γίνεται σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα.Στης επόμενες μέρες θα αρχίσει η παραγωγή της και θα έχουμε την ευκαιρία για μιά πιό εκτενή παρουσία.

Κατηγορίες

  • Κινητήρες Diesel
  • Καταλυτικός μετατροπέας
  • Καταλύτες & αισθητήρες Λάμδα
  • Υδρογόνο H2
  • Βενζινοκινητήρας
  • Αυτοκίνητο
  • Νέες Τεχνολογίες
  • Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας

Σύνδεσμοι

Πανεπιστημιακή μελέτη για τα αποτελέσματα του υδρογόνου.

Πανεπιστημιακή μελέτη από την  Βουλγαρία για την καύση υδρογόνου.

Μελέτη της NASA για την προσθήκη υδρογόνου σε κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Διπλωματική Μελέτη με αντικείμενο την καύση Υδρογόνου σε εμβολοφόρες ΜΕΚ


Εξαιρετική μέλέτη για την χρήση Υδρoγόνου στο αυτοκίνητο Effect of Hydrogen Enriched Hydrocarbon Combustionon Emissions and Performance  Jacob Wall


BENS Fuel Booster: Ηλεκτρονικό σύστημα βελτίωσης καύσιμου


Συνεργασία

Η Μ. ΚΑΛΗΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.  ενδιαφέρεται για συνεργασία με επαγγελματίες.
 

Σύνδεσμοι συνεργατών

http://www.bens.gr/
http://www.hydro-gen.com.gr/

greek-sites.gr
iPhone Service Επισκευή iPhone

 

 

   

© Copyright 2025. www.hydro-gen.gr. All Rights Reserved.
Home | Contact | Site Map Χάρτης Ιστότοπου